Hantle - informacje, porady, ciekawostki

portal poświęcony hantlom.

Ćwiczenia z hantlami na budowę mięśni

- Posted in Artykuły by

Oto ćwiczenie z hantlami, które działa na mięśnie bicepsa i ramienia w górnej części ramienia.

Osobą odpowiedzialną za upowszechnianie zwijania się hantli jest nikt inny jak Arnold Schwarzeneggar. To ćwiczenie spowoduje ujędrnienie i nadanie bicepsowi ładnej okrągłości.

Oto jak to zrobić:

Po pierwsze usiądź na krześle lub ławce. Następnie umieść stopy wygodnie nieco szersze niż linia ramion, z dolnymi nogami i stopami lekko pod kątem.

Chwyć hantle jedną ręką i trzymaj rękę zwisającą między nogami obok ciasno, tą samą boczną nogą, którą trzymasz hantle.

W talii pochyl się, utrzymując plecy i kręgosłup i wyprostuj się jak to możliwe. Oprzyj tylną część ramienia o i wewnątrz uda, utrzymując poziom powyżej kolana, jednocześnie chwytając hantle w obniżonej pozycji.

Wdychaj pełny oddech i napnij mięśnie brzucha. Zwróć uwagę, aby wydychać wysiłek. Następnie zwiń hantle w górę, a następnie ściśnij.

Powoli opuść hantle. Podczas obniżania masy kontroluj ją. Upewnij się również, że tył ramienia jest pewnie oparty o twoje udo. Powtórz cały proces.

Uważaj, aby nie użyć kolan do podciągnięcia ich do zwijania. W ten sposób pokonuje wszystkie cele i nie jest tak skuteczny, jak powinien. Wiele osób popełnia ten błąd, opierając łokcie na kolanach, aby go wykorzystać.

Drugim błędem, którego należy unikać, jest huśtanie hantli. Niektóre osoby mają tendencję do używania zbyt dużej masy, aby mogły znieść. W ten Wyszukiwanie artykułówsposób oszukują, kołysząc hantle, aby uzyskać rozpęd. Ten błąd ponownie zmniejsza skuteczność tego ćwiczenia, zmniejszając napięcie bicepsa.